Saturday, June 19, 2010

Bagaikan Biskut...



Dulu-dulu sekitar tahun 90an rasanya, ingat lagi iklan biskut ni..."kejap ada...kejap tiada'..."now you see..now you don't"

Hahahahahhahaha

Aku rasa dah hampir 6 bulan aku tak update blog ni. Malah rasanya dah lebih dari tu. Ramai gak member2 tanya, "apa dah jadi ngan blog syeikh? sunyi jer"

Baru2 ni, sorang lagi member hantar msg, bertanya mana entry2 terbaru kat blog tuan, dah lama senyap jer.

Apa yang aku nak jawab?? Aku cuma bagi tahu... bagaikan biskut chipsmore...."now you see, now you don't"
hari ni korang boleh tengok ada posting terbaru.... entah bila akan ada posting berikutnya.... walau setiap hari aku azam nak update blog ni...huhuhuhu

1 comment:

ziarah76 said...

tengah demam ijtimak ni...
jom ke jord selatan

Anda juga mungkin meminati:

Related Posts with Thumbnails